..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

..

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het stadsplein

Ga naar beneden 
+2
Rosalie
Randy
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 10:51 pm

Nou hier kan je dus op een terrasje gaan zitten, of winkeltjes bekijken.
Of gewoon op een bankje die je weet te bemachtigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 10:51 pm

Randy kwam het stadsplein opgelopen. Hij rende naar een bankje en ging er snel opzitten. Hij was de vrouw en de man net voor. Ze keken hem chagrijnig aan maar liepen toch door. Hij glimlachtte. Dat was geluk hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 10:53 pm

Met een grote zonnebril op haar neus en dit keer in andere kleding dan haar uniform liep Rosalie het stadsplein op. Eindelijk mochten ze weg van het schoolterrein, ze had het daar nu echt wel even gehad. Maar waar was de rest?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 10:54 pm

Randy keek naar een meisje met een zonnebril op, dat zo groot was dat het haar halve gezicht bedekte. Hij lachte even inzichzelf, het zag er namelijk erg komisch uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 10:56 pm

Rosalie zuchtte geïrriteerd toen ze merkte dat een jongen van haar school, hij heette volgens haar Randy, haar nogal vreemd aankeek. "Wat?" siste ze. Arrogante mormels op hun school. (aahah de ironie)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 10:58 pm

'Ik dacht dat ik je ergens van kende. Maar ik weet het alweer, jij bent die arrogante snol.' ( : D : D ) Hij keek geïrriteerd terug. Hij was echt niet bang voor haar omdat ze onaardig kon zijn ofzo en een hogere rang had. Hij gaf helemaal niks om rangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:00 pm

Rosalie voelde zich een tikkeltje beledigd maar herstelde zich al snel weer en speelde het spelletje mee. "Oh, nóu zie ik het!" zei ze met een valse grijns. "Jij bent de emo zonder vrienden! Ik herkende je niet met al dat eh.. haar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:03 pm

Randy deed een wenkbrauw omlaag. 'Volgens mij heb je een zonnesteek opgelopen, want als je beter keek zag je dat ik GEEN emo ben.' Hij glimlachtte liefjes naar haar, wat hij natuurlijk niet meende. 'Pas op, je tieten vallen bijna uit je shirt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:03 pm

Julian kwam net uit een pub en liep over het plein. Rosalie viel hem meteen op en hij besloot maar weer eens aan praatje te gaan maken, dat was al weer een tijdje geleden. "Hallo Ro..." Julian had eerst niet eens gezien dat Mr. Vriendloos erbij stond. "Oke. This is weird."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:06 pm

Demonstratief trok Rosalie haar shirt een stuk omhoog, al klopte er geen woord van Randy's opmerking. "Volgensmij heb jij een zonnesteek opgelopen. Kijk naar je haar en je kleding! Of tenminste, wat ervoor door moet gaan,' zei ze, met haar ogen rollend al was dat amper zichtbaar. "Hey Julian!" zei ze toen blij. Eindelijk normale mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:08 pm

Randy keek haar aan. She was crazy. 'Tja, ik zou nog niet dood gevonden willen worden met die zonnenbril. Hij is namelijk erg lelijk.' Hij keek naar de jongen met oranje haar. Dat was net zo'n arrogant mens dat dacht dat ie populair was. Maar in werkelijkheid zijn ze heus niet beter. 'En ik zou niet eens willen dat jij me kleding leuk vind. Dan zou ik nog liever dood willen, again.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:09 pm

"Valt hij je lastig?" Julian sprak het woord 'hij' uit alsof er stront op hing. En zo bekeek hij de jongen ook. Jezus, die mensen moesten echt eens leren waar hun plaats was! En dat was niet in de buurt van meisjes als Rosalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:11 pm

"Mhh, ja, dat is wat emo's het liefst willen he? Dood gaan?" vroeg Rosalie spottend. Daarna keek ze Julian met een nepzielig gezicht aan. "Ja nogal,' zei ze toen, haar blik weer op de emo richtend(:@).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:13 pm

Randy keek haar aan, ze was echt dom. 'Ja, vooral als we zo'n lelijk wijf als jou tegenkomen. Geef me even een mes aan, pleeg ik gelijk zelfmoord.' zei hij dramatisch. 'Sorry hoor, jij begon tegen mij te praten, dus wat nou ik val je lastig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:15 pm

"Jij staart me aan met een domme grijns!" verdedigde Rosalie zich zelf gelijk. Daarna pakte ze een zakmes uit de broekzak van haar korte broek. "There you go!" zei ze met een triomfantelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:16 pm

"Djeez, ga ergens anders huilen. Je doet nog emotioneler dan een meisje met bloedverlies." Julian richtte zich snel op Rosalie. "No effence..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:16 pm

'Ik lachte je uit.' Hij pakte de zakmes aan. 'Dankje vriendelijk!' Hij deed zijn mouw omhoog en deed alsof die sneed. 'Oh help ik ga dood! Tenminste als ie niet bot was.' Hij gooide de zakmes op de grond. 'Ga nu maar weg, want je begint me te vervelen met je domme kop.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:19 pm

Julian gaf de jongen een duw. "Ben je stoned ofzo? Zo gedraag je je anders wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:20 pm

(( Uh ik zit?! ))

Randy keek hem aan. 'Nee, jammer he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:20 pm

"Raap op dan," commandeerde Rosalie Randy. Anders ging ze het wel melden aan de directeur. "Geeft niet," zei ze toen tegen Julian, maar haar blik daarna gelijk weer gericht op het zakmes en daarna weer op Randy. "Ik wacht."

((hahaha fight fight!!! XDDD jk))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:21 pm

Randy keek haar aan. 'Was je niet vergeten dat messen verboden zijn daar? En ik ga het niet voor een arrogant mensje oprapen. Doe het maar lekker zelf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:22 pm

Alsof Rosalie niet wist dat het verboden was messen te hebben. Alsof iemand dat zou durven melden. 'Oprapen," siste ze nog een keer. Was het zo moeilijk om iets op te rapen wat je zelf neergooide?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:23 pm

Randy keek haar aan. Dacht ze nou serieus dat ik voor haar dat mes ging oprapen? Moest ze het maar niet weggeven. 'Nee, dat doe ik niet. Ik ben niet bang voor jullie 2 ofzo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:25 pm

"Oh wedden van wel," zei Rosalie, eigenlijk als antwoord op zijn beiden opmerkingen. "Moet ik soms aan de directeur vertellen dat je met spullen van anderen gooit? Nou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Emptyma jul 13, 2009 11:25 pm

Randy glimlachtte. 'Je doet maar, zal ik dan gelijk vertellen dat ik met jouw zakmes gooide?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het stadsplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het stadsplein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.. :: RPG :: De stad-
Ga naar: